Tuesday, June 2, 2009

Dari Jusco ke Mines Shopping Fair

Ciosuu!!
Kenape Mines?? Coz minggu ni adalah minggu membace...hehe...suke hati aku je wat statement camni...xdela kat mines tu ade pesta buku antarabangsa...so sajela me n friends go there to survey some books...ala bukannyer jauh 5 minit dah sampai...nilah untungnyer dok kat BALAKONG...hehe...orang kate syurga shoppers2 di luar sane...mane x nyer Mines, Jusco n Giant...+Econsave...dgr citer carrefour pown nk bukak kat cni...memang marketing btol diorang nih sume...k berbalik pade citer tadi...sampai je kat Mines...kitorang terus pegi carik pesta buku tue...besar gak la port diorang...tp yg xbestnyer majoriti buku2 kat situ berbahase cina...huhu...terus aku cancel nk beli buku (yela at least dpt gak la bwk balik buku) kuar je dr situ Nora ajak g F.O.S jap beli baju...then kitorang merancang antara nk g tengok wayang or bowling...actually dari jusco td aku dh check citer ape yg ade...T4, Night at the Museum 2, Angel and Demond, Syurga Cinta n Monster vs Aliens je yg ade...then kitorang decide nk g bowling...kitorang just main 2 games je...1'st game Nora menang then the 2'nd games Iffan menang...yeay!!...ceh bangga...hehe...hrmmm...then kitorang watpe ek...??? ooo...lupe lak mase kitorang main the 2'nd games Azreen dtg (ni pown salah sorang kwn kitorg dulu, sekelas) yg x bleh blanyer...dier dtg terus pukul Fakhrul n then tanye kitorang bleh tolong or not...tolong ape?? tolong teman dier balik jap for remove his father car then come to Mines again...kitorang pown x dpt nk menolong dier coz no one from us bring any own vehicle to the Mines...kitorang sume naik bas g jusco then g mines...c Azreen lak sanggup dtg dari KLCC to the Mines naik bas i think...then balik rumah n then dtg ke Mines balik...fuhhh...aku yg penat pikir btol x ape yg aku tulis nih...then Azreen decide to take cab to go back n come here with her dad car or actually a van?! it's Toyota Estima...dlm proses dier pegi dan balik...kitorang ngah enjoy kat Arcade...hehe...kitorang kalau g Mines memang x sah kalau x masuk arcade dier...kitorang main lumbe kete dan di menangi oleh Iffan 5 kali berturut-turut...hehe...jgn mare...then Azreen dtg ngan tibe2 aku lak kene pukul...alasannyer penat...lol!...then aku teruskan main game kete tu...suddenly aku terbau minyak petrol...aku check la kat machine tu mane la tau machine tu bocor ke...rupe2 nyer c Azreen punyer baju terkene minyak mase dier isi kat gas station td...lagi skali aku kene pukul coz dier kate aku perli dier...grrrr...geram btol aku yg x bersalah kene plak...nasib baik la ko kwn aku kalau x...no comment...then kitorang terase lpr lagi skali...kitorang decided to eat at Pizza Hut...damn service diorg slow giler...dh la tu mushroom soup dier x rase ape2 pown...argghhh...tension nyer!!! dh dpt mkn baru hilang tension...tu pown puas la aku mumbling ngan kengkawan aku...after that kitorang pown balik ngan sronok nyer coz Azreen menawarkan kitorang untuk menumpang dier...hehe...tp masalah lain plak timbul...dier lupe mane dier park kete bpk dier tuh...hahaha...puas la kitorang naik turun lif ngan tahan gelak kat dalam tuh...bayangkan dier bleh lupe yg dier park kat bangunan lg satu n bukannyer kat bangunan kitorang lepak tuh...Azreen2...sape la boyfriend ko ek??...itulah sahaje buat mase nih kenangan atau citer yg aku bleh kongsi ngan you all (^0^)
BYE-BI!! ;D

No comments:

Post a Comment